حمل 31, 1400 18:16 Asia/Kabul
  • حمله صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی در زندان «عوفر»
    حمله صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی در زندان «عوفر»

نیروهای سرکوب‌گر وابسته به اداره زندانهای رژیم صهیونیستی با یورش به زندان «عوفر»، اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.

به گزارش «عرب ۴۸»؛ دفتر اطلاع‌رسانی جنبش اسیر فلسطینی  اعلام کرد، نیروهای سرکوب‌گر وابسته به اداره زندانهای رژیم صهیونیستی صبح امروز سه‌شنبه با حمله به بندهای زندانیان جنبش حماس در زندان «عوفر»، اقداماتی تحریک آمیز در این بندها انجام دادند و در حال حاضر جوی از تنش شدید در این زندان به وجود آمده است و هر لحظه ممکن است این تنش‌ها در پاسخ به حمله نیروهای سرکوب‌گر صهیونیستی تشدید شود.

دفتر جنبش اسیر فلسطینی همچنین تاکید کرد، آنچه که در زندان عوفر روی داد، نقض آشکار حرمت ماه مبارک رمضان و تجاوز آشکار به اسرا است.

براساس این گزارش، از آنجایی که اسرای حاضر در زندان عوفر همواره مورد سرکوب  قرارمیگیرند  اسرای این زندان تصمیم گرفتند که اقداماتی در اعتراض به این روند انجام دهند که اعتصاب غذای تدریجی پس از شکست گفت‌وگو‌ها با اداره زندان، یکی از آنها بود.

مراکز متخصص مرتبط با اسرا، وضعیت داخل زندان عوفر را بسیار بحرانی توصیف می‌کنند که هر لحظه ممکن است به دلیل لجاجت اشغالگران بر عدم پاسخ به مطالبات عادلانه اسرا، منفجر شود. این زندان بالغ بر ۹۰۰ اسیر را در خود جای داده که شرایط بسیار دشوار و وحشتناکی را سپری می‌کنند.

کلیدواژه