ثور 05, 1400 09:30 Asia/Kabul
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نوار غزه را تهدید کرد
    وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، نوار غزه را تهدید کرد

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یعد از تبادل آتش اخیر با نوار غزه، این منطقه را تهدید کرد.

به گزارش رادیو دری، «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل شنبه شب بعد از نشست امنیتی برای ارزیابی وضعیت تنش‌ها با نوار غزه، تهدید کرد اگر آرامش در شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار این منطقه حفظ نشود، آسیب جدی به نوار غزه وارد می‌کنند.

گانتز با تهدید نوار غزه در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی، مدعی شد معادله برای گروه‌های مقاومت کاملا واضح است. ارتش اسرائیل برای گزینه تنش‌های بیشتر آماده است و هر کاری بتوانیم برای حفظ آرامش انجام می‌دهیم.

بر اساس این گزارش، مقام‌های امنیتی اسرائیل معتقدند افزایش تنش‌ها با نوار غزه و شلیک بیش از ۴۰ راکت طی دو روز اخیر به مناطق صهیونیست‌نشین همجوار، ارتباط مستقیمی با درگیری‌های نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در قدس اشغالی دارد.

بامداد یکشنبه رسانه‌های صهیونیستی با گزارش شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «نیریم»، خبر دادند یک فروند راکت به نزدیکی محل استقرار نظامیان صهیونیست برخورد کرده است. 

تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی پس از آن آغاز شد که جوانان فلسطینی از ابتدای ماه مبارک رمضان به علت اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی در ممانعت از ایجاد تجمع و برگزاری مراسم به مناسبت این ماه مبارک در قدس اشغالی و به ویژه اطراف مسجد الاقصی با نظامیان صهیونیست چند بار درگیر شدند.

کلیدواژه