ثور 10, 1400 14:52 Asia/Kabul
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: توافق اسلو باید لغو شود
    کمیته‌های مقاومت فلسطین: توافق اسلو باید لغو شود

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در پی تصمیم رئیس تشکیلات خودگردان درباره تعویق انتخابات فلسطین، ضمن رد قاطعانه این تصمیم، بر لزوم لغو پیمان اسلو تأکید کرد.

به گزارش رادیو دری، «محمد البریم» (ابومجاهد) سخنگوی کمیته‌‌های مقاومت مردمی فلسطین امروز جمعه گفت، مشکل حقیقی فلسطینیان، اسلو و توافق‌های خفت‌باری است که مردم فلسطین را در بند خود نگاه داشته و اکنون لازم است توافق اسلو و ضمیمه‌های آن لغو شوند و اقدام تشکیلات در به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی دشمن پس گرفته شود.

ابومجاهد تصریح کرد، کمیته‌های مقاومت همگام با مردم فلسطین قاطعانه تعویق روند دموکراتیک را که یکی از حقوق اصلی مردم فلسطین است، رد می‌کند و این تعویق علیه خواسته مردم و به مثابه تسلیم شدن کامل در برابر اراده صهیونیست‌هاست.

سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین تاکید کرد، درگیری با دشمن صهیونیستی باید قانون حاکم بر روابط با اشغالگران باشد و حقوق فلسطینیان با قدرت پس گرفته می شود و تسلیم شدن در برابر تهاجم دشمن علیه شهر قدس به منزله دست برداشتن از وظیفه دفاع از این شهر مقدس است.

«زیاد النخاله»‌ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به تصمیم رئیس تشکیلات خودگردان درباره تعویق انتخابات فلسطین برای توافق بر سر یک برنامه ملی به منظور تقابل با رژیم صهیونیستی خواهان برگزاری یک نشست فوق‌العاده ملی شد .

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه به طور رسمی به تعویق افتادن انتخابات در سرزمین‌های فلسطینی را اعلام کرد و گفت، برگزاری انتخابات منوط به امکان مشارکت قدس اشغالی در این انتخابات است.

کلیدواژه