ثور 22, 1400 13:46 Asia/Kabul
  • خالد مشعل: رژیم صهیونیستی ریشه کن می‌شود
    خالد مشعل: رژیم صهیونیستی ریشه کن می‌شود

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد، جنگ کنونی میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی یک انتفاضه واقعی است و رژیم صهیونیستی ریشه کن خواهد شد.

به گزارش روزچهارشنبه خبرگزاری صفا؛ «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت، مقاومت فلسطین برای حمایت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی و دفاع از مقدسات وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده است.

خالد مشعل بابیان اینکه، گروه‌های مقاومت فلسطین دراین چندروز قدرت بالای مقاومت را به رخ  رژیم صهیونیستی کشیدند افزود، مردم فلسطین همچنان به مبارزه با اشغالگری در اراضی خود ادامه می‌دهند و  از حقوقشان دست نخواهند کشید.

درهمین حال، جنبش جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین دربیانیه ای تاکید کرد، مبارزه مردمی، تنها راه نابودی اسرائیل است  و تشکیلات خودگردان باید بر مبارزات مردمی، تمرکز کرده  وسرویسهای امنیتی نیز از مردم فلسطین، حمایت میدانی بعمل آورند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ، شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر افزایش یافته است.

در پی حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» هم  با 130 فروند راکت، «تل آویو»  و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن را هدف قرار داده است.

کلیدواژه