ثور 22, 1400 14:14 Asia/Kabul
  • افزایش شهدای غزه به ۴۳ تن / ۱۳ کودک در میان شهدا
    افزایش شهدای غزه به ۴۳ تن / ۱۳ کودک در میان شهدا

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ،در پی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه غزه تاکنون ۴۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۹۶ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش رادیو دری؛ وزارت بهداشت غزه ظهر امروز چهارشنبه طی بیانیه‌ای آخرین آمار شهدا و مجروحین حملات رژیم صهیونیستی به منطقه غزه را اعلام کرد و افزود،  ۱۳ تن ازشهدای غزه  کودکان هستند.

همزمان منابع فلسطینی نیز گزارش دادند ، ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیرنظامی را در محله «الصبره» در غزه  با یک پهپاد هدف قرار داده که منجر به شهادت  دست‌کم سه فلسطینی و زخمی شدن  چند نفر دیگر شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین در سایه ناتوانی خود در مهار عملیات‌های موشکی و راکتی مقاومت، بامداد امروز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از رهبران و فعالان جنبش حماس ازجمله «یاسر البردساوی» و «سامح عفانی»را در شهر «قلقیلیه» و«محمد عصیده» را در نابلس  به همراه شمار دیگری از فعالان این جنبش  بازداشت کردند. 

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ، شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر افزایش یافته است.

در پی حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» هم  با 130 فروند راکت، «تل آویو»  و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن را هدف قرار داده است.

کلیدواژه