ثور 22, 1400 15:02 Asia/Kabul
  • نتانیاهو: حملات به غزه گسترش می‌یابد
    نتانیاهو: حملات به غزه گسترش می‌یابد

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با تهدید گروه‌های مقاومت فلسطینی گفت، حملات ارتش این رژیم به نوار غزه افزایش خواهد یاقت.

به گزارش رادیو دری به نقل از شبکه «الجزیره»؛ «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروزچهارشنبه در واکنش به هدف قرار گرفتن یک خودروی جیپ ارتش این رژیم با موشک ضد تانک از سوی نوار غزه در سخنانی تهدید آمیز گفت، بعد از این حادثه، حملات علیه غزه را گسترش میدهیم.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیزگفت، اسرائیل از پذیرش آتش‌بس و بازگرداندن آرامش به نوار غزه خودداری می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی هم امروز گزارش  دادند، ارتش این رژیم در حال استقرار تیم‌های توپخانه‌ای بیشتر در اطراف نوار غزه است.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

بنابر اعلام ظهر امروز وزارت بهداشت غزه، براثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه ، تاکنون ۴۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۹۶ تن دیگر زخمی شده‌اند و ۱۳ تن ازشهدای غزه را کودکان تشکیل میدهند. 

در پی حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» هم  با 130 فروند راکت، «تل آویو»  و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن را هدف قرار دادند که براثر آن پنج صهیونیست  به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ تن  مجروح شدند.

کلیدواژه