ثور 23, 1400 10:31 Asia/Kabul
  • حماس: در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی درنگ نمی کنیم
    حماس: در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی درنگ نمی کنیم

معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، مقاومت به صورت مستقیم به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد و در واکنش به آن درنگ نخواهد کرد.

به گزارش رادیودری، «صالح العاروری» معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس  در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: موضوع قدس شوخی بردار نیست و مقاومت ماه‌های طولانی می‌تواند با شدت بیشتر با رژیم صهیونیستی  مقابله کند.

العاروری با تأیید رایزنی برخی کشورها با حماس برای برقراری آتش‌بس افزود: سازمان ملل متحد، قطر، مصر و کشورهای دیگر با جنبش حماس برای توقف درگیری با اشغالگران تماس داشتند و ما اعلام کردیم که رژیم صهیونیستی باید دست از مسجد الاقصی و کوی «الشیخ الجراح» بکشد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس نیز در اینباره  گفت: گردان‌های القسام پس از آنکه  اشغالگران صهیونیست تجاوزات خود علیه ملت فلسطین را ادامه دادند، پاسخ موشکی خود را به این رژیم صهیونیستی افزایش دادند.

«خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین  هم اظهارداشت،  پیام واضح مقاومت درخصوص تشدید تنش از سوی اسرائیل است که با واکنشی وسیع‌تر مواجه خواهد شد، چرا که مقاومت در آمادگی بالایی قراردارد.

درگیریها میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی شدت گرفته و به باریکه غزه نیز رسیده است.

بنابر اعلام ارتش  رژیم صهیونیستی تنها طی سه روز گذشته  بیش از ۱۵۰۰ فروند راکت و موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده، و تاکنون حداقل ۵ صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شده اند.

کلیدواژه