ثور 25, 1400 10:05 Asia/Kabul
  • نتانیاهو: حملات ضد مقاومت را افزایش میدهیم
    نتانیاهو: حملات ضد مقاومت را افزایش میدهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر گروه‌های مقاومت را تهدید کرد و گفت، این رژیم ضربه سنگینی به گروه های مقاومت فلسطین خواهد زد.

به گزارش رادیو دری، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه  در پایان نشست خود با سران سازمان‌های امنیتی اسراییل گفت، روز گذشته اهداف گروه های مقاومت  در زیر زمین  را هدف قرار دادیم  و این حملات را ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه، گروه های فلسطینی، بهای حملات خود را  پرداخت  خواهند کرد  از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس و «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

این درحالیست که «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرده است ، نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و  «سرایا القدس» نیز در پاسخ به ادامه تهدیدات و اقدامات  دشمن،  بامداد امروز باردیگر، ده‌ها فروند موشک و راکت به سمت «تل آویو» و چندین شهرک صهیونیست‌نشین از جمله شهرک های «عسقلان» Ashkelon و و« اشدود» Ashdod شلیک کردند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین از ماه مبارک رمضان  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی است و از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی، شدت بیشتری پیدا کرده و دهها فلسطینی کشته و زخمی شده اند.

درپی حملات تلافی جویانه گروه‌های مقاومت فلسطینی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی  تاکنون ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده و دهها تن زخمی شدند.

کلیدواژه