ثور 27, 1400 15:22 Asia/Kabul
  • هشتمین روز از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات صهیونیست ها
    هشتمین روز از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات صهیونیست ها

مقاومت فلسطین، هشتمین روز پاسخگویی به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را با شلیک موشک به سوی «عسقلان» و پایگاه نظامی «کیسوفیم» آغاز کرد.

به گزارش شبکه المیادین، درپی تداوم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برای هشتمین روز متوالی، امروز دوشنبه گروه مقاومت «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عسقلان و پایگاه نظامی کیسوفیم را هدف قرار داده است.

کتائب القسام در ادامه حملات امروز علیه مواضع صهیونیست‌ها، پایگاه نظامی «مارس» و شهرک «ایرز» واقع در شمال «سدیروت» را نیز با خمپاره هدف قرار داد.

پایگاه هوایی «حتسریم» صهیونیست‌ها واقع در «بئر السبع» هدف بعدی موشک‌های مقاومت در هشتمین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه بود.

گردان‌های عزالدین قسام همچنین از شلیک چند فروند موشک به سمت یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که یکی از کشتی‌های جنگی این رژیم در دریای مدیترانه هدف قرار گرفته اما آسیبی ندیده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است که در این درگیریها تاکنون، ۲۱۸فلسطینی شهید و بیش از پنج هزار و۶۰۴ نفر مجروح شده‌اند.

کلیدواژه