ثور 27, 1400 15:55 Asia/Kabul
  • شهادت فرمانده مقاومت در حمله جنگنده های اسرائیل
    شهادت فرمانده مقاومت در حمله جنگنده های اسرائیل

در حمله هوایی جنگنده های اسرائیلی به باریکه غزه ،یکی از فرماندهان گروه های مقاومت به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری شهاب، امروز دوشنبه خودروی «حسام ابوهربید» فرمانده تیپ شمال غزه در گروهان‌های قدس  هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی در نوار غزه قرار گرفت که بر اثر این حمله تروریستی، این فرمانده فلسطینی به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی بخش‌های دیگری از غزه از جمله خان یونس را نیز بمباران کرد که بر اثر آن دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش اسرائیل که در برابر موج گسترده عملیات‌های راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه مستأصل شده است، سران و فرماندهان حماس را به ترور تهدید کرد.

«الیزیر تولدانو» فرمانده نیروهای جنوبی ارتش اسرائیل که مسئول حمله و کشتار یک هفته اخیر فلسطینی‌ها در نوار غزه بوده، مدعی شد احتمال دارد سران ارشد حماس از جمله «محمد الضیف» فرمانده کل شاخه نظامی حماس و «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را ترور کنند.

تهدید به ترور سران مقاومت در حالی است که بامداد یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات جنایتکارانه به نوار غزه، منزل و دفتر کار «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را نیز هدف قرار داد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه (20 ثور) و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است که در این درگیریها تاکنون، ۲۱۸فلسطینی شهید و بیش از پنج هزار و۶۰۴ نفر مجروح شده‌اند.

کلیدواژه