ثور 29, 1400 12:56 Asia/Kabul
  • دروغ‌پراکنی شبکه سعودی علیه مقاومت / وزارت داخلی غزه تکذیب کرد
    دروغ‌پراکنی شبکه سعودی علیه مقاومت / وزارت داخلی غزه تکذیب کرد

وزارت داخلی غزه، خبر شبکه «العربیه» عربستان سعودی علیه نیروهای مقاومت فلسطینی را تکذیب کرد.

شبکه سعودی «العربیه» اخیرا در خبری مدعی شد، با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف گرفتن منازل سران جنبش حماس و برخی دیگر از نیروهای مقاومت، خانواده‌های این افراد غزه را ترک و به مصر رفته‌اند.

به گزارش روز چهارشنبه «قدس پرس»؛ «ایاد البزم» سخنگوی وزارت داخلی غزه گفت، شبکه العربیه همچنان در حال ایفای نقشی مشکوک است و بر اساس دستورکارهایی در موازات با دستورکارهای رژیم اشغالگر اسرائیل و دستگاه‌های اطلاعاتی‌اش برای هدف گرفتن ملت و مقاومت فلسطین  کار می‌کند.

البزم با تاکید براینکه، تمام روزنامه‌نگاران و سازمان‌های رسانه‌ای درغزه باید بر سر تصمیم خود برای قطع همکاری با این شبکه باقی بمانند، از شخصیت‌ها، نویسندگان و تحلیلگران نیز خواست شبکه العربیه را تحریم کنند.

این درحالیست که، نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (10مه) حملات وحشیانه خود را به کرانه باختری وباریکه غزه  شروع کردند که تاکنون بر اثر این حملات  بیش از 218   فلسطینی شهید و صدها تن زخمی شده اند. 

نیروهای مقاومت فلسطین نیز تاکنون بیش از سه هزار موشک و راکت به سمت فلسطنین اشغالی شلیک کرده خسارات مالی و جانی  زیادی به شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین وراد کرده اند.

کلیدواژه