جوزا 01, 1400 10:37 Asia/Kabul
  • «مقتدی صدر»: بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست، شکسته شد
    «مقتدی صدر»: بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست، شکسته شد

رهبر جریان صدر عراق گفت، شکسته شدن بت صهیونیست‌های تروریست نژادپرست باید برای همه درس عبرت شود.

به گزارش رادیو دری؛ «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در پی اعلام آتش‌ بس جنگ  در غزه با صدور پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

صدر در این پیام  با  تاکید  براینکه قدس عزت مسلمانان است  از ملت فلسطین برای  پیروزی بر دشمن صهیونیست  قدردانی کرد و گفت، دشمن در مقابل ایمان و شجاعت شما زانو زد و این پیروزی باید برای همه، اعم از صلح‌‌طلبان و سازشکاران درس عبرت شود. 

درهمین حال، «احمد الاسدی» نماینده پارلمان عراق نیز با اشاره به پیروزی گروه های مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، اظهارداشت، پیروزی در نبرد «شمشیر قدس» انتقام تاریخی مقاومت از اسراییل بود.

این درحالیست که مردم عراق، روز جمعه با برگزاری راهپیمایی خودرویی در بغداد پایتخت این کشور، پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.

رژیم صهیونیستی دوشنبه 10 می، از هوا، زمین و دریا تهاجم جدید خود به باریکه غزه را شروع کرد، اما با پاسخ کوبنده موشکی مقاومت فلسطین مواجه شد.

به دلیل ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت درغزه، کابینه این رژیم بارها طرح آتش بس را از طریق کشورهای میانجی مطرح کرد.عاقبت این آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی از ساعت 2 بامداد روز جمعه برقرار شد .

کلیدواژه