جوزا 03, 1400 09:32 Asia/Kabul
  • تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه رهبران حماس
    تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه رهبران حماس

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به ترور تهدید کرد.

به گزارش رادیو دری؛ در پی شکست اخیر ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین، «بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم درسخنانی اظهارداشت، رهبران حماس از جمله «محمد الضیف» فرمانده کل گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی این جنبش و «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، هیچگونه مصونیتی ندارند.

 گانتس بابیان اینکه، هیچ توافقنامه ای را درباره حمایت از هیچ یک ازسران حماس  امضا نکرده  و تعهدی مبنی بر آسیب نرساندن به آنان ندارد افزود، اسراییل تنها اجازه ورود نیازمندی های اصلی انساسی به غزه را تا بازگشت اسرا و مفقودین اسرائیلی از غزه خواهد داد.

حماس همچنان چهار اسرائیلی از جمله  دو سربازی را که در جریان حمله تابستان ۲۰۱۴(1393) رژیم صهیونیستی  به غزه اسیر شدند را  در اختیار دارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد، تل آویو اجازه گسترش محدوده صید در سواحل غزه واقع در دریای مدیترانه را نخواهد داد.

جنگ اسرائیل علیه  فلسطینیان در کرانه باختری و غزه از روز (10 می) آغاز شد و روز (21 می)  درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید.

کلیدواژه