جهاد اسلامی: رخدادهای اخیر غزه، مرحله آزادسازی را کلید زد
(last modified 1400-03-07T06:57:31+00:00 )
جوزا 07, 1400 11:27 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: رخدادهای اخیر غزه، مرحله آزادسازی را کلید زد
    جهاد اسلامی: رخدادهای اخیر غزه، مرحله آزادسازی را کلید زد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد، رخدادهای اخیر غزه، مرحله آزادسازی را کلید زد و  مسئله قدس، بار دیگر در درون ملت اسلام و به صدر اولویت‌های آنان بازگشت.

به گزارش رادیو دری؛ «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت، موشک‌های مختلف فلسطین، غرور و نخوت رژیم صهیونیستی را از بین برد و نقطه تحول مهمی در تاریخ جنگ با رژیم صهیونیستی را رقم زد.

البطش با بیان اینکه، گزینه اسلحه، گزینه‌ای برای بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی است، افزود، باید بر اساس نتایج این جنگ، رفتار کرد و به دنبال مذاکره و صلح با صهیونیست‌ها نرفت.

این  رهبر جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد، محله الشیخ جراح، قدس و تجاوز به مسجد الاقصی و ترور فرماندهان مقاومت، خط قرمز است و پایبندی گروه‌های مقاومت به آتش‌بس به میزان پایبندی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی  روز 10 می(20 ثور) ، جنگی را علیه مردم در کرانه باختری و نوار غزه آغاز کرد، براثر حملات وحشیانه این رژیم  طی 12  روز، شمار زیادی از  فلسطینیان  شهید و زخمی  شده و خسارات زیادی به منازل مسکونی و زیر ساختهای این مناطق وارد شد. 

استفاده نیروهای مقاومت فلسطین از تسلیحات پیشرفته درمقابله با این تجاوز، موجب غافلگیری صهیونیست‌ها ودرنهایت شکست ذلت باراین رژیم غاصب شد.

کلیدواژه