جوزا 10, 1400 09:37 Asia/Kabul
  • خالد البطش: نبرد شمشیر قدس به معامله قرن پایان داد
    خالد البطش: نبرد شمشیر قدس به معامله قرن پایان داد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، به دشمن اجازه نخواهیم داد که شروط خود را بر مقاومت در غزه دیکته کند یا شروطی وضع کند که غزه را از کرانه باختری وقدس جدا کند.

به گزارش رادیو دری، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد، نتایج نبرد اخیر با اشغالگران، پایان عربده کشی اشغالگران و شهرک نشینان در قدس و مسجد الاقصی را به دنبال داشت و نبرد شمشیر قدس به آنچه معامله قرن نامیده می شد، پایان داد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جشنواره جهاد اسلامی در شهر غزه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت در جنگ ۱۲ روزه غزه گفت، هر زمان رژیم صهیونیستی دست به ترور رهبران و مجاهدان فلسطینی بزند، همان لحظه تل آویو را هدف حمله راکتی قرار خواهیم داد.

النخاله گفت، جهاد اسلامی به مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد و تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین، تحت هیچ شرایطی و به رغم تمامی جانفشانی ها دست از مبارزه نخواهد کشید.

دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد، وحدت ملت و مقاومت فلسطین مهم‌ترین راه برای بازپس‌گیری حقوق ملت فلسطین است و مادامی که اشغالگری در فلسطین ادامه داشته باشد، منطقه و جهان رنگ صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد، قدس حتی با گذشت زمان نیز همچنان در راس اولویت‌های فلسطینیان و مایه آرامش قلب‌های آنها خواهد بود و نبرد اخیر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی هنوز به پایان نرسیده و مبارزان فلسطینی همچنان دست به سلاح هستند و خود را برای آغاز مجدد حملات به اهداف و مواضع دشمن آماده کرده‌اند.

کلیدواژه