جوزا 23, 1400 08:39 Asia/Kabul
  • فلسطین: نتانیاهو با کشتار فلسطینیان به دنبال نجات خودش است
    فلسطین: نتانیاهو با کشتار فلسطینیان به دنبال نجات خودش است

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا آخرین لحظه با ریختن خون فلسطینیان به دنبال نجات خودش است.

به گزارش خبرگزاری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد، «بنیامین نتانیاهو» و تیم سیاسی، نظامی و امنیتی وی تا آخرین لحظه ای که در قدرت هستند، به افزایش تجاوزات وحشیانه خود علیه مردم فلسطین، سرزمین آن ها، دارایی و اماکن مقدس آن ها ادامه می دهند.

وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد، نتانیاهو همچنان می خواهد تلاش مخالفان خود را برای تشکیل کابینه جدید از طریق تشدید تجاوزات در کرانه باختری رود اردن از جمله قدس شرقی خنثی کند.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است، مردم فلسطین برای صحنه های خونینی که نتانیاهو پشت سر آن ایستاده است، هزینه های سنگینی می پردازند. 

پیش تر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یک زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال قدس اشغالی، اعلام کرد کشتار فلسطینیان آتش درگیری‌ها را شعله‌ورتر می‌کند.

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد، سکوت در برابر این جنایات نشان دهنده رسوایی نهادها، کشورها و سازمان‌هایی است که ادعا می‌کنند به حقوق بشر توجه دارند و از آزادی و عدالت دم می‌زنند و این سکوت پوششی برای تروریسم و مشوقی برای رژیم اشغالگری است که کارش کشتار فلسطینی‌هاست.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

آخرین تلاشهای نتانیاهو برای ماندن در قدرت

کلیدواژه