سرطان 30, 1400 14:18 Asia/Kabul
  • سوریه:حمله رژیم صهیونیستی نشانگر درماندگی آن است
    سوریه:حمله رژیم صهیونیستی نشانگر درماندگی آن است

وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد، حملات رژیم صهیونیستی نشانگر درماندگی این رژیم است و مانع از تلاش ارتش سوریه برای ریشه کن کردن تروریست‌ها و حامیان مالی آنها نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه   چند موضع در منطقه «سفیره» در جنوب شرق استان «حلب» در شمال سوریه  را هدف حملات هوایی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه" سانا"؛ وزارت خارجه سوریه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد،جمهوری عربی سوریه این حمله رژیم صهیونیستی  را نقض آشکار قطعنامه شورای امنیت و اسناد بین‌المللی و اعلام شکست نقشه مخرب این رژیم  دانسته  و درباره پیامدهای خطرناک تداوم این حملات که در  حمایت  از گروه‌های تروریستی مسلح و همچنین اشغال اراضی عربی از جمله جولان صورت می گیرد، هشدار می‌دهد .

وزارت خارجه سوریه  تأکید کرد، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند گروهک‌های تروریستی مزدور این رژیم ازجمله جبهه النصره، داعش و کلاه سفیدها را حمایت کند، این گروه‌ها هر از چندگاهی با استفاده از حملات شیمیایی ساختگی در استان «ادلب» به دنبال ایجاد تحریکات جدیدی هستند تا ارتش سوریه را به انجام این حملات متهم کنند.

وزارت خارجه سوریه همچنین در پیامی به شورای امنیت سازمان ملل متحد بار دیگر مسئولیت‌های این شورا را طبق منشور سازمان ملل  یادآور شد و خاطر نشان کرد، شورای امنیت و سازمان ملل می بایست رژیم صهیونیستی را بازخواست کرده و اقدامات فوری و لازم را برای جلوگیری از تکرار این حملات انجام دهد.

وزیر خارجه سوریه: تروریست ها، ضامن بقای آمریکا در سوریه هستند

کلیدواژه