سنبله 15, 1400 09:14 Asia/Kabul
  • هدف قرارگرفتن مقر تروریست‌ها در«درعا» توسط ارتش سوریه
    هدف قرارگرفتن مقر تروریست‌ها در«درعا» توسط ارتش سوریه

ارتش سوریه پس از نقض توافق حاصل شده از سوی گروه‌های مسلح تروریستی در منطقه « درعا البلد »، مقر و مرکز سلاح‌های آنها را هدف قرار داد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری (سانا) ؛ یگان‌های ارتش سوریه در استان «درعا» درجنوب این کشور به مقر تروریست‌ها و سکوهای موشکی گروه‌های مسلح تروریستی مورد حمایت آمریکا در شهر «درعا البلد»  که از آنجا مناطق مسکونی را هدف قرارمیدادند ،حمله کردند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مسلح تروریستی طی روزهای گذشته  با حمله به مناطق مسکونی و ایستگاههای بازرسی ارتش، باردیگر توافق‌های انجام شده با ارتش سوریه را که در چارچوب تلاش برای راه حل مسالمت آمیز ارائه کرده بود را زیرپا گذاشتند.    

درچارچوب توافق انجام شده هفته گذشته  و برای انتقال تروریست‌ها از «درعا البلد» به شمال سوریه  موانع خاکی و سیمانی در منطقه قدیمی گمرک نیز برداشته شد و  تعدادی اتوبوس بزرگ برای این منظور در نظر گرفته شدند اما تروریست‌ها حاضر به سوار شدن به این اتوبوس‌ها و ترک منطقه نشدند.

این برای چندمین بار است  که گروه‌های تروریستی توافقنامه صلح که دولت در چارچوب تلاش برای راه حل مسالمت آمیز ارائه کرده بود را نقض میکنند.

هلاکت شماری از سرکردگان داعش در ولایت درعا سوریه

کلیدواژه