سنبله 20, 1400 08:19 Asia/Kabul
  • تبادل آتش بین مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی
    تبادل آتش بین مقاومت فلسطین و صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی

سرزمین های اشغالی و باریکه غزه بامداد امروز شنبه شاهد تبادل آتش میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش رادیو دری، در پی شهادت یک جوان فلسطینی به دست صهیونیست ها در قدس اشغالی و بازداشت دوباره 2 نفر از اسیران فلسطینی فراری از زندان "جلبوع" در شمال سرزمین‌های اشغالی، منابع فلسطینی اعلام کردند: مقاومت فلسطین بامداد امروز بیش از 10 فروند موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

به دنبال این حملات، آژیرهای خطر در چندین شهرک صهیونیست نشین به صدا درآمد و صهیونیست ها  دچار وحشت شدند.

 "خالد البطش" از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود هرگونه تعرض و آسیب رساندن به 6 اسیر فلسطینی فراری از زندان "جلبوع" با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

همزمان جنگنده های رژیم صهیونیستی هم بامداد امروز شنبه مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در «دیرالبلح» واقع در مرکز غزه و «خان یونس» در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین زراعی در شهرک «بیت حانون» واقع در شمال غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی  اعلام کرد: مواضع نیروهای وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در پاسخ به حمله موشکی از غزه به فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

شش اسیر فلسطینی  دوشنبه هفته گذشته موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

هم اکنون حدود  چهار هزار و 800 فلسطینی در زندان ‌های رژیم صهیونیستی اسیر  هستند که در میان آنها حدود 170 کودک و 40 زن و دهها سالخورده دیده می‌شود.

اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی همواره تحت شکنجه بدنی، روحی و  یا رفتارهای غیر انسانی قرار می گیرند.

رژیم صهیونیستی، غزه را به جنگ دوباره تهدید کرد

رژیم صهیونیستی باز هم غزه را بمباران کرد

 

 

 

کلیدواژه