سنبله 22, 1400 10:39 Asia/Kabul
  • بمباران غزه بیانگر شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است
    بمباران غزه بیانگر شکست و سردرگمی رژیم صهیونیستی است

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، بمباران غزه بیانگر سردرگمی رژیم صهیونیستی و تلاش این رژیم برای سرپوش نهادن بر شکست خود پس از عملیات فرار اسرا از زندان جلبوع از طریق تونل آزادی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد حماس امروز دوشنبه تاکید کرد، حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تسلیم ملت فلسطین و توقف همبستگی با اسرای قهرمان فلسطینی نخواهد شد.

عضو ارشد حماس تصریح کرد، دشمن صهیونیستی مسئول عواقب و پیامدهای هرگونه حماقتی است که در حق اسرا و ملت فلسطین مرتکب شود و مقاومت همچون دژی محکم به دفاع از ملت خود ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی در ادامه رسوایی ناشی از فرار زندانیان فلسطینی، بامداد دوشنبه به بهانه شلیک موشک از نوار غزه، این باریکه را هدف حمله هوایی و پهپادی قرار داد.

پهپادهای صهیونیستی در دو نوبت یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده‌ها و پهپادهای صهیونیستی این بار به صورت گسترده در آسمان نوار غزه به پرواز درآمده‌اند. گزارش‌ها از نوار غزه نشان می دهد که به دنبال حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق رفح، برق برخی مناطق در این شهر قطع شده است.

همزمان نیز برخی خبرها حکایت از آن دارد که پهپادهای رژیم صهیونیستی پایگاه فلسطین وابسته به مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

به دنبال حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای مقاومت فلسطین ساعاتی پیش با  ضدهوایی به مقابله با پهپادها و جنگنده‌های صهیونیستی پرداختند.

تاکید حماس بر پایبندی به اصول ثابت ملی و مقاومت

کلیدواژه