سنبله 22, 1400 14:13 Asia/Kabul
  • حماس: مقاومت تنها راه درست برای آزادسازی فلسطین است
    حماس: مقاومت تنها راه درست برای آزادسازی فلسطین است

جنبش حماس تاکید کرد، عملیات موفقیت آمیز اسرای قهرمان فلسطینی در فرار از زندان جلبوع نشان می دهد مقاومت تنها راه درست برای آزادسازی خاک فلسطین است.

به گزارش رادیودری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه با اشاره به همزمانی عملیات موفقیت آمیز اسرای قهرمان فلسطینی در فرار از زندان جلبوع با سالگرد خروج رژیم صهیونیستی از نوار غزه تاکید کرد، مقاومت ملت فلسطین همه امیدهای رژیم اشغالگر را ناامید کرد. این ملت نه تنها تسلیم نشد؛ بلکه آمادگی و قدرت خود را افزایش داد.

حماس تاکید کرد، ملت فلسطین در نبرد شمشیر قدس، الگویی جامع برای نبرد فراگیر، نبرد  برای آزادسازی فلسطین و بیرون راندن دشمن از سرتاسر فلسطین ارائه کرد.

جنبش حماس افزود: پس از آنکه رژیم اشغالگر نتوانست ضربات ناشی از مقاومت ملت فلسطین را تحمل کند و قدرتی برای ماندن در غزه نداشت، در تلاش برای به زانو درآوردن غزه و درهم شکستن قدرت آن، این منطقه را محاصره کرد.

جنبش حماس تاکید کرد، تلاش های دشمن برای به زانو درآوردن ملت فلسطین از طریق هدف قرار دادن، محاصره، شهرک سازی و یهودی سازی، سرنوشتی جز شکست سخت نخواهد داشت و زمان تلاش ها برای تحمیل معادلات علیه این ملت پایان یافته است و اکنون وقت آن رسیده است که رژیم اشغالگر به درس گریختن از نوار غزه توجه کند.

16 سال پیش در روز (12 سپتامبر  2005) مقاومت فلسطین توانست ضرباتی سخت و کاری به دشمن صهیونیستی در نوار غزه وارد کند و اشغالگران را وادار به فرار از این باریکه کند.

دوشنبه گذشته (6 سپتامبر) شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند که رژیم صهیونیستی پس از جستجوی فراوان، 4 تن از این اسرای فلسطینی را مجددا" بازداشت کرد. 

حماس: مقاومت تنها راه مقابله با اشغالگری اسرائیل است

کلیدواژه