میزان 04, 1400 16:20 Asia/Kabul
  • جنبش جهاد اسلامی: روزهای سیاهی در انتظار اشغالگران است
    جنبش جهاد اسلامی: روزهای سیاهی در انتظار اشغالگران است

یکی ازمسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، روزهای سیاهی در انتظار اشغالگران صهیونیست است.

به گزاش رادیو دری، «داوود شهاب» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در واکنش به شهادت پنج تن از فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد، خون پاک و خالص شهدا هدر نخواهد رفت و رژیم اشغالگر بهای تمام جنایات و تروریسم علیه خاک و مردم فلسطین را پرداخت خواهد کرد.

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد، عربده‌کشی رژیم صهیونیستی و جنایات آن باعث افزایش قدرت مقاومت خواهد شد.

جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین هم در بیانیه‌ای تاکید کرد، خون شهدای جنین و قدس هرگز هدر نخواهد رفت و آرمانی که آن‌ها بخاطر آن به شهادت رسیدند، همچنان زنده و پایدار خواهد ماند و مبارزه ملت فلسطین تا بیرون راندن اشغالگران و دست‌یابی به حقوق مشروع خویش ادامه خواهد یافت.

این حزب فلسطینی خواستار خروج تشکیلات خودگردان از معاهده اسلو در واکنش به این جنایت و پایان دادن به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و بازگشت به مسیر وحدت و مبارزه علیه شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی شد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به چندین منطقه در کرانه باختری از جمله شهر جنین و برقین یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که در این درگیری ها ۵ فلسطینی شهید و ۲ نظامی اسرائیلی هم زخمی شدند و حال آنها وخیم گزارش شده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد، ترور این ۵ فلسطینی بخشی از عملیات گسترده ارتش علیه فعالان حماس در کرانه باختری بوده است.

جهاد اسلامی فلسطین: عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت و جنایت است

کلیدواژه