عقرب 27, 1400 12:08 Asia/Kabul
  • حمله بالگردهای ارتش عراق به پناهگاه های داعش
    حمله بالگردهای ارتش عراق به پناهگاه های داعش

وزارت دفاع عراق از دور تازه عملیات نیروی هوایی ارتش علیه تروریست های داعش در استان دیاله عراق خبر داد.

 به گزارش رادیودری، وزارت دفاع عراق امروز پنج شنبه اعلام کرد، در دور تازه عملیات علیه تروریست های تکفیری بالگردهای ارتش به پناهگاه های «داعش» در استان دیاله حمله بردند و ضربات سختی به هسته های تروریستی در این منطقه وارد کردند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد، بالگردهای نیروی هوایی ارتش در عملیات شناسایی و هدف گیری مخفیگاه های داعش در استان دیاله ۵ تروریست از جمله یک تک تیرانداز را به هلاکت رساندند.

استان دیاله عراق عصر روز چهارشنبه شاهد حمله عناصر داعش به یگان های ارتش عراق در منطقه «نقشبندیه» نزدیک روستای «الحصینی»۷۰ کیلومتری شمال شرق «بعقوبه» مرکز استان بود.

در همین حال، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق چهارشنبه شب در نشست شورای وزیران برای امنیت ملی، نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی عراق را نیروی ضربت در برابر دشمنان کشور و گروه‌های تروریستی خواند.

الکاظمی گفت: پسمانده های تروریسم دشمن شماره یک عراق هستند و نیروهای امنیتی عراق پناهگاه‌های تروریست‌ها را ردیابی و لانه هایشان را ویران می کنند.

در این نشست آخرین تحولات اوضاع امنیتی عراق در شورای وزیران بررسی شد و بحث درباره فراهم سازی همه امکانات برای حمایت از نیروهای امنیتی عراق در جنگ علیه گروه تروریستی داعش و تحول بخشی به توان و مهارت این نیروها از مهمترین مباحث مطرح شده در نشست الکاظمی با وزرای عراقی و شخصیت های نظامی - امنیتی بود.

انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی

کلیدواژه