جدی 13, 1400 17:22 Asia/Kabul
  • وزیر خارجه یمن: شهید سلیمانی یاور مظلومان و مستضعفان بود
    وزیر خارجه یمن: شهید سلیمانی یاور مظلومان و مستضعفان بود

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت، شهید قاسم سلیمانی یاور مظلومان و مستضعفان و محبوب تمام مردم دنیابود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اظهارداشت: مکتب مبارزه و زندگینامه شهید قاسم سلیمانی سردار«قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه  همچنان شعله فروزانی است که همه انقلابیون آزاده جهان، از آن نور می‌گیرند. 

شرف با بیان اینکه، نیروهای مقاومت در برابر ظلم و تجاوزگری در یمن، از شهید سلیمانی الهام گرفتند، گفت: شهید سلیمانی از جمله کسانی بود که از حق و مظلومان منطقه دفاع کرد و به همین دلیل جهان او را دوست داشت.

وزیر خارجه یمن با اشاره به نقش شهید سلیمانی در شکست دشمنان ملت سوریه و محور مقاومت در این کشور تأکید کرد: همان گونه که برخی از افراد، دستاوردهای خود را در اعتلای جایگاه مملتهای خود و پاسداری از دستاوردهای آنان ماندگار کردند، تاریخ نیز شهید قاسم سلیمانی را جاودان کرد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه 2020 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

برگزاری دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در باریکه غزه

کلیدواژه