رئیس جمهوری عراق: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای بحرانی به کمک ما آمد
(last modified 1400-10-15T10:11:19+00:00 )
جدی 15, 1400 14:41 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری عراق: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای بحرانی به کمک ما آمد
    رئیس جمهوری عراق: «شهید سلیمانی» در لحظه‌ای بحرانی به کمک ما آمد

برهم صالح رئیس جمهوری عراق با اشاره به نقش فرماندهان مقاومت در عرصه مبارزه با داعش گفت:«شهید سلیمانی» در لحظه‌ای سخت و بحرانی به کمک عراق آمد.

به گزارش رادیو دری؛ «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالروز شهادت فرماندهان مقاومت  در بغداد تصریح کرد: در سالروز شهادت «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» بار دیگر پیروزی بر داعش و شکست توطئه این گروه تروریستی در عراق را به یاد می‌آوریم.

وی افزود: با توجه به رشادتهای فرماندهان مقاومت و نقش آنها در غلبه بر تروریسم دولت جدید عراق باید  قادر به عبور از بحران‌های کنونی باشد.

در این مراسم «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون و «عثمان الغانمی» وزیر کشورعراق درباره فرماندهان مقاومت و نقش آنها در همیاری و کمک به این کشور درجنگ با تروریست سخنرانی کردند. 

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه 2020 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق

عمار حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس نام و یاد خود را جاودانه کردند

 

کلیدواژه