عقرب 30, 1395 09:16 Asia/Kabul
  •  شکست عملیات عربستان در شمال غرب یمن

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با دفع حمله نیروهای عربستان در ولایت حجه در شمال غرب یمن شکست سنگین دیگری را به نظامیان اشغالگر وارد کردند.

به گزارش شبکه خبری المسیره یمن - نیروهای عربستان که با پشتیبانی دریایی وهوایی روز شنبه قصد پیشروی به ساحل میدی در ولایت حجه یمن را داشتند، با هوشیاری نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با شکست روبرو شده و مجبور به عقب نشینی شدند.

این هفتمین بار در دو روز گذشته است که اقدام نیروهای متجاوز عربستان و مزدوران آن برای پیشروی در خاک یمن با شکست مواجه می شود.

درهمین حال منابع یمنی اعلام کردند، بر اثر انفجار بمب در ولایت" ابین " در جنوب یمن دو نظامی یمن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

این انفجار در نزدیکی محل سازمان امنیتی "شهرستان لودر" ودر مسیر حرکت گشت نیروهای نظامی این شهرستان کار گذاشته شده بود که منجر به کشته شدن دو نظامی و زخمی شدن چهار تن دیگر شده است.

ولایت ابین و دیگر ولایت های جنوبی عرصه تاخت و تاز گروه های تروریستی از جمله داعش و القاعده است که حمله عربستان به یمن - زمینه را بیش از پیش برای فعالیت این گروه ها فراهم کرده است و سبب شده تا تروریست ها از خلاء سیاسی بهترین بهره را ببرند.

 

 

کلیدواژه