دلو 25, 1400 18:34 Asia/Kabul
  • جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است
    جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در جنین توسط نظامیان صهیونیست، خون این شهید را روشنی بخش راه مجاهدان دانست و بر ادامه مقاومت علیه اشغالگران تأکید کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به همراه ده‌ها خودروی زرهی به شهرک «السیله الحارثیه» در شهر جنین یورش بردند و ابو صلاح جوان ۱۷ ساله فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند و ۱۰ نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

به گزارش رادیودری به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای  تأکید کرد: جنایت‌های فزاینده رژیم اشغالگر علیه فرزندان ملت فلسطین بار دیگر سطح بالای تروریستی بودن این رژیم  را به تصویر کشید.

جنبش جهاد اسلامی دراین بیانیه همچنین تصریح کرد: ملت فلسطین به مقاومت علیه نظامیان اشغالگر ادامه خواهد داد و کشتار و اقدامات تخریبی این رژیم در تمام مناطق فلسطین اشغالی، بر عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین هیچ تأثیری ندارد.

این درحالیست که صهیونیست‌ها به محله شیخ جراح در قدس اشغالی نیز حمله کردند که بر اثر آن  ۳۱ فلسطینی زخمی شده اند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته به دنبال ترور سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست بالا گرفته و منطقه «شیخ جراح» قدس اشغالی به کانون این درگیری‌ها تبدیل شده است.

جهاد اسلامی و حزب‌الله: راه مقاومت تا تحقق والاترین هدف ادامه دارد

کلیدواژه