حوت 19, 1400 08:42 Asia/Kabul
  • زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست
    زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری زخمی شدند.

نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست هر روز به بهانه مختلف، مردم مظلوم فلسطین را  به شهادت رسانده و یا مجروح و بازداشت می کنند.

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی نادیده گرفته می‌شود. این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه فلسطینی ها مرتکب شده است.

به گزارش رادیودری، درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در روستای برقه واقع در شمال شهر نابلس به دنبال مراسم تشییع پیکر جوان فلسطینی که به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، صورت گرفت.

نظامیان صهیونیست در حمله به فلسطینیان از گلوله‌های جنگی، فلزی و گاز اشک آور استفاده کردند و جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ به سوی این نیروها با آنها مقابله کردند.

«احمد حکمت سیف» (۲۳ ساله) اهل روستای برقه چند روز پیش در جریان درگیری نیروهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها زخمی شده بود و صبح روز چهارشنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی در جریان سرکوب راهپیمایی حمایت از اسیران فلسطینی در منطقه برقه توسط نیروهای اشغالگر بر اثر اصابت سه گلوله مجروح و در شرایط وخیم در بیمارستان بستری شد که روزچهارشنبه خبر شهادت وی اعلام شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حکمت سیف در بیانیه ای تاکید کرد: خون این شهید و همه شهدای فلسطینی چراغ راه و قطب نمای همه مبارزان و آزادگانی خواهد بود که در مسیر رهایی از چنگال دشمن صهیونیستی گام بر می‌دارند.

زخمی شدن دهها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به شهر رام الله

کلیدواژه