حوت 23, 1400 13:51 Asia/Kabul
  • هراس نظامیان صهیونیست از عملیات موشکی ایران
    هراس نظامیان صهیونیست از عملیات موشکی ایران

کارشناسان نظامی اسرائیل اعلام کردند، نظامیان این رژیم پس از تهدید ایران به انتقام، تصمیم به حفظ وضعیت آماده باش گرفتند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشتم مارس 2022 (17حوت) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، دو تن از پاسداران رشید مدافع حرم در حمله جنایتکارانه موشکی رژیم صهیونیستی در حومه شهر دمشق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه تاکید کرد ، بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

روز یک شنبه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس، شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

به گزارش رادیو دری به نقل از المیادین،" روعی شارون"، مفسر نظامی کانال اسرائیلی "کان" گفت: امروز ما در حال گذراندن مرحله پرتنشی هستیم که در آن تهدیدات زیادی به واسطه شلیک پهپاد از ایران و از طریق متحدان آن از یمن و عراق وجود دارد و این مسئله باعث خواهد شد که نتوانیم آرام بخوابیم.

"نیر دفوری"، مفسر نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: اسرائیل مدت هاست که در حالت آماده باش در سطح بالایی است چرا که ایرانی‌ها خواهان انتقام هستند و ارزیابی این است که شاهد تکرار چنین حملاتی در آینده نزدیک خواهیم بود.

"عاموس یادلین" رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی (آمان) هم به کانال ۱۲ اسرائیل گفت: ایرانی‌ها آمریکایی‌ها را در اربیل هدف قرار ندادند، بلکه اسرائیل را هدف قرار دادند.

۲ پایگاه موساد در اربیل هدف موشک قرار گرفت

مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های سپاه قرار گرفت

توییت شمخانی در واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل

مقاومت فلسطین: عملیات اربیل نشانه دست بالای مقاومت است

کلیدواژه