حزب الله لبنان : رژیم صهیونیستی باردیگر طعم ذلت و شکست را چشید
(last modified 1401-01-10T08:07:44+00:00 )
حمل 10, 1401 12:37 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان : رژیم صهیونیستی باردیگر طعم ذلت و شکست را چشید
    حزب الله لبنان : رژیم صهیونیستی باردیگر طعم ذلت و شکست را چشید

حزب الله لبنان تاکید کرد، عملیات «بنی براک» که سیلی محکمی بر ساختار رژیم صهیونیستی در قلب قلمرو غاصب آن به شمار می رود ، نشان داد این رژیم در هیچ جایی امنیت ندارد.

منطقه «بنی براک» در شرق تل آویو، سه شنبه شب شاهد عملیات مقاومتی «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی بود که در پی آن به شهادت رسید. در این عملیات مقاومتی دستکم 5 صهیونیست به هلاکت رسیدند و 6 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری؛ حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عملیات استشهادی «بنی براک» را به ملت فلسطین و مجاهدان قهرمان آن  تبریک گفت و تأکید کرد ، تشدید عملیات‌های مقاومت، پی در پی بودن آن و موفقیت رزمندگان مقاومت در توسعه شیوه‌های تقابل و اجرای سه عملیات استثنایی در عرض کمتر از چند روز مؤید این است که ملت فلسطین به دفاع از خود و آزادی سرزمینش مصمم است.

دربیانیه حزب الله همچنین آمده است، عملیات «بنی براک» نشان داد همه دیدارهای خائنانه و نشست‌های سازشکارانه نمی‌تواند امنیت را برای دشمن فراهم کند و در تصمیم ملت فلسطین و در پشت آن همه آزادگان جهان برای ادامه جهاد و مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.

گفتنی است، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز با استقبال ازعملیاتهای مقاومتی  آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها دانسته و تاکید کرده اند ، تا زمانیکه جنایات صهیونیست ها در حق مردم فلسطین ادامه دارد، عملیات ضد صهیونیستی مردم فلسطین نیز ادامه خواهد داشت. 

کلیدواژه