حمل 21, 1401 08:16 Asia/Kabul
  • جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی / ممنوعیت ورود و خروج فلسطینی‌ها به جنین
    جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی / ممنوعیت ورود و خروج فلسطینی‌ها به جنین

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی در سرزمین‌های اشغالی، ورود و خروج فلسطینیان ساکن مناطق ۱۹۴۸ به جنین را ممنوع اعلام کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی روزشنبه به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری رود اردن حمله کردند؛ در این حمله، یک فلسطینی به شهادت رسید و  13 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری به نقل از پایگاه خبری "عرب ۴۸"، مقامات صهیونیست اعلام کردند که هرگونه ورود و خروج فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین خواه پیاده یا با خودرو ممنوع است.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این تصمیم را پس از جلسه «ارزیابی امنیتی» که در پی تنش امنیتی و افزایش حملات صهیونیستها به اردوگاه جنین انجام گرفت، صادر کرده است.

براساس این تصمیم، تمامی بازرگانان فلسطینی نیز از ورود به سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ ممنوع  شدند.

تصمیم رژیم صهیونیستی، ۵ هزار فلسطینی را از دیدار خانواده و خویشاوندان خود در دو خط سبز ساکنان استان جنین و مناطق داخلی سرزمین‌های اشغالی محروم خواهد کرد.

عملیات ضدصهیونیستی شامگاه پنج شنبه جوان فلسطینی در قلب تل آویو لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است و سراسر اسرائیل را در شوک عمیق فرور برده است؛ به طوری که به اعتراف خود آنها، این عملیات بی‌سابقه بوده و هرگز چنین چیزی دیده نشده است.

در عملیات اخیر «رعد فتحی حازم» جوان فلسطینی که در خیابان "دیزنگوف" تل‌آویو روی داد، سه صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مختلف فلسطینی اعلام کردند که این عملیات متهورانه نتیجه خشونت‌ها، آزار و اذیت و جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین و برآیند خشم فلسطینیان است.

پاسخ فلسطینیان به جنایات جنین/ زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست

کلیدواژه