حمل 22, 1401 13:13 Asia/Kabul
  • صهیونیست‌ها 4 فلسطینی را در جنین شهید کردند
    صهیونیست‌ها 4 فلسطینی را در جنین شهید کردند

منابع آگاه پزشکی در فلسطین اشغالی، از شهادت 4 نوجوان فلسطینی در «جنین» به دست نیروهای اشغالگر صهیونیست درشبانه روز گذشته خبر دادند.

سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست تنها طی روز گذشته (یکشنبه) سه فلسطینی از جمله یک زن جوان را به شهادت رساندند.

به گزارش رادیو دری؛ منابع پزشکی اعلام کردند: در آخرین مورد، نوجوان فلسطینی به نام «محمد حسین زکرنا» (17 ساله) اهل محله شرقی جنین بر اثر اصابت گلوله شب گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی، امروز  دوشنبه به شهادت رسید.

این نوجوان فلسطینی روزیکشنبه  از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله اعضای یگان‌های ویژه رژیم صهیونیستی در منطقه صنعتی جنین  قرار گرفته بود .

 نظامیان رژیم صهیونیستی صبح دیروز (یکشنبه، ۱۰ آوریل) به چند شهر و روستا در کرانه باختری اعم از جنین، نابلس، طولکرم و اریحا یورش بردند و با تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها موجب زخمی شدن دست‌کم ۱۱ تن و شهادت سه نفر به نام‌های، «محمد علی غنیم» جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل شهرک الخضر در غرب بیت لحم در کرانه باختری، «مها کاظم عوض الزعتری» ۲۴ ساله از ساکنان منطقه «ابودعجان» در الخلیل  و «غاده ابراهیم سباتین» ۴۷ ساله و مادر ۶ کودک در همین منطقه شدند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشارها و جنایات خود را علیه فلسطینیها تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینی ها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیاتهای استشهادی منجر شده است. 

جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی / ممنوعیت ورود و خروج فلسطینی‌ها به جنین

کلیدواژه