حمل 22, 1401 18:11 Asia/Kabul
  • حماس: جنایات صهیونیست‌ها، امنیت اشغالگران را تامین نمی کند
    حماس: جنایات صهیونیست‌ها، امنیت اشغالگران را تامین نمی کند

جنبش حماس اعلام کرد، اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فلسطینی ها، امنیت این رژیم را در برابر خشم مقاومت و ادامه عملیات قهرمانانه آن در سراسر فلسطین اشغالی تامین نمی کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح دیروز (یکشنبه، ۱۰ آوریل) نیز به چند شهر و روستا در کرانه باختری رود اردن اعم از جنین، نابلس، طولکرم و اریحا یورش بردند و با تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها موجب مجروحیت دست‌کم ۱۱ فلسطینی شدند. درپی این حملات وحشیانه  صهیونیست ها تاکنون چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر فلسطین، اعلام کرد، بالا بردن دست صهیونیست - تروریست بر سر شهروندان بی‌دفاع ما، امنیت آن‌ها را در سرزمین ما تامین نمی‌کند و شهرک نشینان متجاوز را در برابر خشم مقاومت و ادامه عملیات قهرمانانه آن در سراسر فلسطین اشغالی محافظت نخواهد کرد. 

جنبش حماس در این بیانیه  تاکید کرد، امروز امت عربی و اسلامی موظف است در کنار مردم فلسطین بایستد و از ایستادگی و مبارزه آن‌ها در برابر این دشمن جنایتکار حمایت کند تا آرزوهای فلسطینی‌ها برای آزادی سرزمینشان و بازگشت به آن محقق شود.

حماس: دوران تک‌قطبی آمریکا به پایان رسیده است

 

کلیدواژه