ثور 06, 1401 10:40 Asia/Kabul
  • شیخ ماهر حمود: مسجدالاقصی نشانه‌ ای از قرآن کریم است
    شیخ ماهر حمود: مسجدالاقصی نشانه‌ ای از قرآن کریم است

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، فلسطین و مسجدالاقصی را نشانه‌هایی از قرآن کریم دانست.

به گزارش رادیو دری، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در نشست تخصصی «تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت» که در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد با بیان اینکه آن‌هایی که با اسراییل سازش کردند دین خود را به بهای ارزانی فروختند گفت، برخی حکام اسلامی به قرآن عمل نمی‌کنند و وضعیتی که در فلسطین و جهان اسلام مشاهده می شود، خود شاهد این ماجراست.

ماهر حمود افزود، مردم فلسطین در ماه مبارک رمضان بدون حمایت مستقیم و بدون یاور در مواجهه با محاصره آمریکایی و ارتجاع عربی مقاومت می‌کنند.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با بیان اینکه ما در نبرد بزرگی هستیم اظهار کرد، نبرد ما با صهیونیست ها با تکیه بر قرآن وارد فصل دیگری شده است و خداوند وعده خود را که پیروزی امت اسلامی است، تحقق می‌بخشد.

نشست تخصصی "تمسک به قرآن رمز وحدت و عزت" روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، شیخ ماهر حمود ریاست اتحادیه جهانی علمای مقاومت، شیخنا لوح مترجم قرآن کریم و نهج البلاغه از کشور سنگال، در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

بیت‌المقدس و صحن‌های مسجد الاقصی از روز جمعه (26 حمل)  شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی است. در این درگیری ها دست کم 350 فلسطینی زخمی و بیش از 400 تن دیگر بازداشت شدند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی را محکوم کرد

کلیدواژه