ثور 07, 1401 12:28 Asia/Kabul
  • جنبش جهاد اسلامی: خون شهدا دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت
    جنبش جهاد اسلامی: خون شهدا دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین تاکید کرد، خون شهدای فلسطین پایمال نخواهد شد و دامن اشغالگران صهیونیست را خواهد گرفت.

شهرهای کرانه باختری به ویژه جِنین از زمان آغاز ماه مبارک رمضان شاهد تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی است و تاکنون تعدادی از شهروندان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌ و یا زخمی و بازداشت شده اند.

منابع رسانه ای صبح امروزاعلام کردند، یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «جنین» به شهادت رسیده است.

به گزارش روزچهارشنبه المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت «احمد محمد فتحی مساد» نوجوان ۱۸ ساله ساکن شهرک برقین در غرب جنین، تصریح کرد، دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به قتل و کشتار و بازداشت زده و به شیوه‌های مختلف اقدامات تروریستی خود را مقابل چشمان جهانیان دو رو و مناطق پیش می‌برد.

جهاد اسلامی دراین بیانیه ،جامعه جهانی را به سبب سکوت در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست علیه ملت فلسطین مسئول دانسته و بار دیگر تاکید کرد، در راه جهاد و مقاومت، همه چیز را فدا خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی از وظیفه مقدس خود در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین کوتاهی نمی‌کند.

جنبش جهاد اسلامی همه فلسطینیان را به تشدید مقاومت و رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی فراخواند تا همه بدانند که ملت فلسطین جنایات این رژیم را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

این درحالیست که، گروه‌های مقاومت فلسطین به تل‌آویو درباره تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داده‌اند.

روز قدس روز بازیابی هویت و بازیابی کرامت انسانی ملت فلسطین است

کلیدواژه