ثور 23, 1401 10:03 Asia/Kabul
  • ترور \
    ترور \"ابوعاقله\" نشان دهنده ترس اشغالگران از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در صحنه فلسطین است

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، ترور خبرنگار شبکه الجزیره توسط رژیم صهیونیستی را نشان دهنده ترس این رژیم از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در فلسطین دانست.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، روز ( چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن، "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 

"شیرین ابوعاقله" هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها  به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری رود اردن از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد. 

به گزارش رادیو دری، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این جنایت صهیونیست ها در توییتر نوشت، ترور هدفمند "شیرین ابوعاقله" که با هدف کتمان اخبار جنایات رژیم اسرائیل انجام شد، نشان دهنده ترس اشغالگران از آگاهی جهانیان از واقعیت ظلم در صحنه فلسطین است.

"امیرعبداللهیان" در ادامه افزود، فلسطین زنده و اشغالگری رو به زوال است و بی کیفری رژیم صهیونیستی باید خاتمه یاید.

جنایت جدید صهیونیست ها در ترور "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه الجزیره با محکومیت گسترده بین المللی روبرو شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی تاکنون صدها خبرنگار را  بازداشت،  زخمی و یا به شهادت رسانده اند.

کمیته حمایت از خبرنگاران فلسطینی اخیرا اعلام کرد، هدف رژیم صهیونیستی  از بازداشت، زخمی و یا به شهادت رساندن خبرنگاران، جلوگیری از افشای جنایات این رژیم ضد مردم مظلوم فلسطین است.

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی له می‌شود. این رژیم در این مدت وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را ضد فلسطینی ها مرتکب شده است.

واکنش مقامات فلسطینی به شهادت «شیرین ابوعاقله»؛خبرنگار الجزیره در جنین

کلیدواژه