سرطان 18, 1401 19:17 Asia/Kabul
  • حماس: حکام فریب خورده عرب در تصمیم خود بازنگری کنند
    حماس: حکام فریب خورده عرب در تصمیم خود بازنگری کنند

رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، حکام فریب خورده که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند در تصمیم خود بازنگری کنند.

تاکنون با  فشارهای « دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا برای عادی‌سازی روابط  رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی، چهار کشور امارات، بحرین، سودان و مغرب رسماً  با اسرائیل  بر سر عادی سازی کامل روابط دیپلماتیک به توافق رسیده اند.

به گزارش رادیو دری، «خلیل الحیه» رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش حماس درسخنانی تصریح کرد، کسانی که برای دور کردن امت محمد(ص) از دینشان تلاش می کنند، شکست خواهند خورد زیرا امت ما به قدس و مسجدالاقصی وفادار است.

الحیه افزود: فلسطین، قدس و مسجد الاقصی شاخص مبارزه با اشغالگران رژیم اسرائیلی است و ما در نبرد مسجدالاقصی پیروز می شویم.

خلیل الحیه با بیان اینکه، طرف هایی که به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اقدام کرده اند شکست خواهند خورد زیرا ایمان و ریشه این امت عمیق است تصریح کرد: آن ها  گمان می کردند توانایی آسیب زدن به آرمان فلسطین را دارند اما هرجایی که رفتیم مشاهده کردیم که فلسطین موضوع و آرمان اصلی و قبله امت اسلامی است.

رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) همچنین اظهار داشت: سازشگران خواستند قطب نمای امت را منحرف کنند تا مسجدالاقصی موضوع نبرد با اشغالگران نباشد ولی مسجدالاقصی، سرفصل مقابله با صهیونیست ها باقی ماند و انسان های مومن در شرق و غرب جهان نام فلسطین را فریاد می زنند. 

عادی‌سازی روابط  رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی، با مخالفت بسیاری از کشورها و مردم جان مواجه شده است.

درخواست حماس از جامعه جهانی برای توقف تجاوزات صهیونیست‌ها

کلیدواژه