قوس 14, 1395 13:39 Asia/Kabul
  • ادامه عملیات ارتش سوریه ضد تروریست‌ها

نیروی هوایی سوریه به مواضع گروهک تروریستی موسوم به جیش الفتح در حومه شمالی حماه (غرب سوریه) حمله کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ یک منبع نظامی سوری اعلام کرد حملات نیروی هوایی سوریه به مواضع و تحرکات تروریستی در حومه شهر حماه، به هلاکت ده‌ها تروریست و زخمی شدن تعدادی از آنان منجر شد.

خبر دیگر این که، ارتش سوریه در عملیاتی مواضع گروه تروریستی جبهه النصره (فتح الشام) در اردوگاه «النازحین» و شرق راه مواصلاتی السد را در منطقه درعا البلد (جنوب سوریه)  منهدم  کرد و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن را در اطراف شهر الرستن حمص (غرب سوریه) نیز گلوله باران کردند.

در این حملات شماری از عناصر تکفیری از جمله چند سرکرده جبهه النصره به هلاکت رسیدند و شماری از آنان هم  زخمی شدند.

همچنین «طلال برازی» والی حمص در گفت وگو با  خبرگزاری فارس؛ با اشاره به تلاش نیروهای ارتش سوریه و متحدانش برای آزادسازی برخی مناطق مشرف به میدان گازی الشاعر در حومه شرقی ولایت حمص گفت نبرد ارتش سوریه با تروریست‌ها در محور شرقی منطقه شاعر و شرق جب الجراح و المسعودیه ادامه دارد.

والی حمص با قدردانی  از هماهنگی سوریه با ارتش عراق در مبارزه با داعش، خدمات رسانی به مردم در مناطق آزاد شده را خوب توصیف و خاطرنشان کرد گام‌های جدید و مستمری در مسیر رونق تجاری و صنعتی حمص برداشته شده است.

 

کلیدواژه