زخمی شدن ۳۷ فلسطینی در پی حمله صهیونیست‌ها به شمال کرانه باختری​​​​​​​
(last modified 1401-07-12T04:25:56+00:00 )
میزان 12, 1401 08:55 Asia/Kabul
  • زخمی شدن ۳۷ فلسطینی در پی حمله صهیونیست‌ها به شمال کرانه باختری​​​​​​​
    زخمی شدن ۳۷ فلسطینی در پی حمله صهیونیست‌ها به شمال کرانه باختری​​​​​​​

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، ۳۷ فلسطینی در جریان حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی به اطراف شهر نابلس(شمال کرانه باختری) زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، نظامیان صهیونیست در منطقه بیتا واقع در جنوب نابلس با جوانان فلسطینی درگیر شدند و به سمت آنها گلوله و گاز اشک آور شلیک کردند.

شهرک نشینان صهیونیست نیز به سمت خودروهای فلسطینیان در نابلس سنگ پرتاب کردند.

زخمی شدن ده ها فلسطینی در حالی است که منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش برای انجام زیرگیری صهیونیست‌ها با خودرو در اردوگاه الجلزون  نزدیک رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد، یک خودرو حامل جوانان فلسطینی در حالی که تلاش می‌کرد تا گروهی از نظامیان اسرائیلی را حین انجام مأموریت در منطقه‌ای نزدیک به اردوگاه «الجلزون» زیر بگیرد، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

زخمی شدن ۵۰ فلسطینی از جمله ۱۱ کودک در کرانه باختری

کلیدواژه