عقرب 03, 1401 19:43 Asia/Kabul
  • آماده باش نظامیان صهیونیست از ترس پاسخ مقاومت فلسطین
    آماده باش نظامیان صهیونیست از ترس پاسخ مقاومت فلسطین

نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ گروه های مقاومت فلسطین به جنایات اخیر این رژیم ضد فلسطینی‌ها در نابلس، به حالت آماده باش کامل در آمدند.

به گزارش رادیو دری؛ در هفته‌های اخیر عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها در کرانه باختری به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و شهرهای جنین و نابلس به کانون عملیات‌های مسلحانه فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد: مقامات این رژیم در پی هشدارهای مقاومت فلسطین و در صدر آن گروه مبارز "عرین الاسود" (بیشه شیران) نظامیان خود را یک هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم به حالت آماده باش کامل در آوردند.

تامرالکیلانی از اسرای آزاده و عضو گروه مبارز فلسطینی «عرین الاسود» (بیشه شیران) در عملیات ترور بزدلانه نظامیان صهیونیست در بخش قدیمی شهر نابلس به شهادت رسید.

بر پایه این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی به شدت نگران پاسخ گروه عرین الاسود به حملات روز گذشته (دوشنبه) این رژیم در نابلس و شهادت یکی از فرماندهان گروه مذکور هستند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: تعداد هشدارها برای انجام عملیات در حال افزایش است و این هشدارها شامل انجام عملیات در مناطقی در کرانه باختری رود اردن  و مناطق اشغالی دیگر می‌شود.

"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت آفرینی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و پاسخ مقاومت فلسطین گفت که این شهر با خون مسیر عزت را ترسیم می کند  گفت: گروه مبارز عرین الاسود قدرتی به وسعت فلسطین است.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن اعلام وجود کرده است، در هفته های گذشته با انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.

پاسخ به جنایات صهیونیست ها؛ تیراندازی مبارزان فلسطینی به نظامیان اسرائیلی

درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در قدس و کرانه باختری

کلیدواژه