عقرب 11, 1401 08:55 Asia/Kabul
  • بکارگیری 18 هزار نظامی صهیونیست برای تامین امنیت انتخابات تل‌آویو
    بکارگیری 18 هزار نظامی صهیونیست برای تامین امنیت انتخابات تل‌آویو

مقامات تل‌آویو از ترس عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان، 18 هزار نفر از نظامیان خود را برای محافظت از انتخابات به کار گرفته‌اند.

انتخابات کنِسِت (پارلمان) رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه در سایه تدابیر شدید امنیتی از بیم عملیات مقاومت فلسطین آغاز شد. صهیونیست ها امروز سه شنبه برای انتخاب ۱۲۰ نماینده در کنِسِت به پای صندوق رای رفتند.

به گزارش رادیو دری به نقل از پایگاه خبری آی 24، رسانه های صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کردند، مقامات تل‌آویو نظامیان و نگهبانان مرزی را برای حفاظت از امنیت انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و مقابله با عملیات‌های استشهادی احتمالی فلسطینیان فراخوانده‌اند.

یک مقام ارشد پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با توجه به موج درگیری‌ها در هفته‌های اخیر، احتمال انجام عملیات در روز انتخابات از سوی نیروهای مقاومت بسیار زیاد است، به همین دلیل، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی خود را برای مواجهه با هشدارها آماده کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، ماموریت مهم نظامیان فراخوانده شده از مرزها و پاسگاه‌های محلی این است که مانع از انجام عملیات‌های مقاومتی شوند؛ چرا که خطر وقوع چنین اتفاقاتی بسیار بالا ارزیابی می‌شود.

این تشدیدات امنیتی و افزایش سطح آمادگی‌ها برای نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از آن اتفاق می‌افتد که تل‌آویو طی روزهای گذشته درگیری‌ با فلسطینیان را افزایش داده و گذرگاه‌های ورودی و خروجی کرانه باختری را به طور کامل بست.

اعلام نتایج نهایی انتخابات کنست رژیم صهیونیستی

کلیدواژه