جدی 12, 1401 08:58 Asia/Kabul
  • شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
    شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

یک جوان فلسطینی به ضرت گلوله نظامیان صهیونیست در غرب جنین واقع در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه های مختلف، با حمله به مردم مظلوم فلسطین، آنان را به شهادت رسانده، مجروح و یا بازداشت می کنند.

به گزارش رادیو دری، "محمد سامر حوشیه" از اهالی شهرک «الیامون» در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «کفردان» واقع در غرب جنین به ضرب گلوله زخمی و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان «احمد ایمن ابراهیم عابد» و «عبدالرحمن هانی صبحی عابد» که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی را ضد نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در «الجلمه» انجام داده بودند، به شهرک «کفردان» واقع در غرب جنین حمله کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی که برای تخریب منزل خانواده این ۲ شهید فلسطینی در «کفردان» به این منطقه یورش بردند، با مقاومت جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

از سوی دیگر گردان جنین اعلام کرد، مجاهدان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده و آنها را هدف بسته‌های انفجاری قرار دادند و شماری از صهیونیست‌ها نیز زخمی شدند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

کلیدواژه