جدی 21, 1401 18:17 Asia/Kabul
  • افشای شواهدی از نقش پنهان محمود عباس در قتل یاسر عرفات
    افشای شواهدی از نقش پنهان محمود عباس در قتل یاسر عرفات

خبرگزاری فلسطینی شهاب از افشای فایل صوتی خبر داده است که شواهدی را درباره نقش محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و حسین الشیخ رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در قتل یاسر عرفات مطرح می‌کند.

به گزارش رادیو دری، خبرگزاری فلسطینی شهاب اعلام کرده است: گروه "نماد انقلاب"، جزئیات تحقیقات و شواهد مربوط به ترور یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین را براساس سوابق بازجویی‌هایی که از همه نزدیکان وی صورت گرفته است، فاش کرد.

این گروه روز دوشنبه از طریق کانال تلگرامی خود، فایل صوتی کوتاهی را منتشر کرد که در آن صدای "حسین الشیخ" رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین شنیده می‌شود که با "سعید ادریس الطریفی" پسر دایی پزشک خود گفتگو می کند.

در این فایل صوتی، اظهارات حسین الشیخ دست داشتن او را در ترور یاسر عرفات ثابت می‌کند.

این فایل همچنین دست داشتن محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را در قتل یاسر عرفات با وارد کردن دستگاه دندانپزشکی به محل ترور تایید می‌کند.

پایگاه گروه "نماد انقلاب" همچنین اظهارات یوسف العبدالله مسوول گارد حفاظت یاسر عرفات را منتشر و نحوه دادن سم به یاسر عرفات را تشریح کرده است.

این گروه همچنین شهادت‌های دیگری را از افراد با نفوذ در تشکیلات خودگردان و نزدیک به یاسر عرفات منتشر کرده است که حاکی از دست داشتن بسیاری از سران تشکیلات خودگردان و اطرافیان عرفات در قتل وی است.

خمیر دندان سمی، عامل مرگ یاسر عرفات

کلیدواژه