حوت 17, 1401 09:41 Asia/Kabul
  • انصارالله خطاب به صهیونیست‌ها: فلسطین تنها نیست
    انصارالله خطاب به صهیونیست‌ها: فلسطین تنها نیست

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنایت روز سه شنبه رژیم صهیونیستی در جنین اعلام کرد؛ فلسطین تنها نیست و ما در کنار فلسطینیان هستیم.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، «علی القحوم» از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در توئیتی ضمن محکوم کردن این جنایت،از موضع شجاعانه و قهرمانانه مجاهدان فلسطینی در مقابله با صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

القحوم خطاب به مجاهدان فلسطینی نوشت: ما در کنار شما و باشما هستیم، آرمان و مظلومیت ما و شما و جنگ ما و شما علیه دشمن یکسان است و رژیم صهیونیستی باید بداند که فلسطین تنها نیست.

وزارت امورخارجه قطر نیز سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین از جامعه جهانی خواست ؛ برای توقف تجاوز و ظلم اسرائیل و دفاع از ملت فلسطین اقدام فوری انجام دهد.

پیش از انصارالله و قطر؛  کشورهای ترکیه، مصر و اردن نیز جنایت رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند که موجب تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو،  جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است.

 

کلیدواژه