حمل 21, 1402 10:19 Asia/Kabul
  • مقام حماس: با تمام توان از مسجدالاقصی دفاع می کنیم
    مقام حماس: با تمام توان از مسجدالاقصی دفاع می کنیم

رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، مقاومت هر آنچه در توان دارد برای دفاع از مسجدالاقصی و نابودی رژیم صهیونیستی به کار می‌بندد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بر حملات و تعرض خود به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی افزوده اند.

به گزارش رادیو دری، "موسی ابومرزوق" رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در چندین جبهه بجنگد و اگر این جبهه‌ها شعله ور شود اوضاع  سهل و آسانی برای اشغالگران نخواهد بود و مقاومت هر آنچه در توان دارد برای نابودی رژیم صهیونیستی و دفاع از مسجد الاقصی به کار خواهد گرفت.

ابومرزوق ضمن هشدار درباره تبدیل این درگیری به یک جنگ مذهبی گفت، آنچه اکنون می‌گذرد بدون پاسخ باقی نخواهد ماند، زیرا مسجد الاقصی متعلق به مردم فلسطین نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان است و دفاع از آن وظیفه آنهاست.

این مقام حماس تصریح کرد، عملیات شمشیر قدس به ما آموخت که چگونه ملت فلسطین در همه جبهه‌ها به حرکت و تکاپو در می‌آید.

ابومرزوق تاکید کرد، مردم فلسطین در معرض ظلم و سیاست‌های خصمانه ای قرار دارند، بنابراین هرکس که خواستار آرام کردن اوضاع است باید به رژیم اشغالگر اسرائیل فشار آورد.

رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد، درگیری‌های داخلی در سرزمین‌های اشغالی را اختلاف بر سر هویت دانست.

حماس: اتحاد ملی و مقاومت، تنها راه آزادسازی فلسطین است

 

کلیدواژه