حمل 23, 1402 12:52 Asia/Kabul
  • آماده باش رژیم صهیونیستی به ‌مناسبت روز جهانی قدس
    آماده باش رژیم صهیونیستی به ‌مناسبت روز جهانی قدس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش دادند که تشکیلات امنیتی رژیم اشغالگر به ‌مناسبت روز جهانی قدس در حالت آماده ‌باش است.

به گزارش رادیو دری، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با توجه به تنش‌ها در ماه رمضان و به ویژه با توجه به حوادث هفته گذشته که در آن موشک‌هایی از لبنان، غزه و سوریه شلیک شد، تصمیم گرفته شده سیستم پدافند هوایی در آخر هفته در مناطق مختلف تقویت شود.

بر اساس این گزارش، همزمان نیروهای نظامی ویژه در مرکز فلسطین اشغالی مستقر شدند تا بر اساس دستورالعمل وزیر امنیت به کمک پلیس رژیم صهیونیستی رفته و امنیت در مراکز شهرها را تقویت کنند.

همزمان پس از تشدید درگیری‌ها در فلسطین به دلیل تحولات مسجدالاقصی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه ورود «یهودیان» به مسجد الاقصی تا پایان ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد.

نتانیاهو اعلام کرد که به توصیه مسئولان سرویس‌های امنیتی «اسرائیلی»، یهودیان تا پایان ماه رمضان حق ورود به مسجد الاقصی را ندارند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد، نتانیاهو به نیروهای پلیس دستور داده از فردا چهارشنبه تا پایان ماه رمضان مانع از ورود شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی شوند.

این تصمیم نتانیاهو پس از هشدار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره «هرگونه اقدام احمقانه صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی، نمازگزاران و مردم فلسطین در قدس اشغالی» اتخاذ شده است.

۲۰ عملیات مقاومتی فلسطینیان ضد صهیونیست‌ها 

کلیدواژه