ثور 12, 1402 13:28 Asia/Kabul

هزاران فلسطینی با برگزاری تظاهرات و تجمع در کرانه باختری رود اردن در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «شیخ خضر عدنان» فریاد انتقام خواهی سر دادند.

به گزارش رادیو دری، شهرک عرابه در شهر جنین زادگاه شیخ "خضر عدنان" از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اکنون شاهد حضور گسترده مردم برای محکوم کردن جنایت صهیونیستها در به شهادت رساندن این اسیر فلسطینی است.

دراین گزارش آمده است، اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و جنبش جهاد اسلامی از گروه های مبارز فلسطینی خواستند که انتقام خون این خضر عدنان را بگیرند.

فلسطینیان در این تظاهرات همچنین بر ادامه مبارزه با اشغالگران صهیونیست تا بیرون راندن آنها از سرزمین تاریخی فلسطین تاکید کردند.

شماری از مبارزان فلسطینی نیز با در دست داشتن سلاح همراه تظاهرات کنندگان بودند.

تجمع دیگری نیز در شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن در محکومیت این جنایت صهیونیست ها درحال برگزاری است و تجمع کنندگان سهل انگاری رژیم صهیونیستی در قبال وضعیت سلامتی شیخ عدنان را محکوم کردند.

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه هایی جداگانه و در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان تاکید کردند که پیامدهای این جنایت با رژیم صهیونیستی است؛ جنایتی که بی پاسخ نخواهد ماند.

واکنش گروه‌های فلسطینی به شهادت خضر عدنان

حضور فلسطینیان در منزل شهید خضر عدنان در جنین 

کلیدواژه