تهدید به ترور رهبران سیاسی و نظامی حماس از سوی رژیم صهیونیستی 
(last modified 1402-02-20T03:35:49+00:00 )
ثور 20, 1402 08:05 Asia/Kabul
  • تهدید به ترور رهبران سیاسی و نظامی حماس از سوی رژیم صهیونیستی 
    تهدید به ترور رهبران سیاسی و نظامی حماس از سوی رژیم صهیونیستی 

به دنبال جنایت بامداد سه‌شنبه رژیم اسرائیل و شهادت سه‌تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، صهیونیست‌ها که نگران ملحق شدن حماس به جهاد اسلامی برای پاسخ به این جنایت هستند، رهبران سیاسی و نظامی حماس را تهدید به ترور کرده‌اند.

به گزارش رادیو دری، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر حماس به حملات موشکی احتمالی ملحق شود، «محمد الضیف» فرمانده کل «گردان‌های القسام» شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه هدف ما خواهند شد و برای ترورشان تلاش خواهیم کرد.

ترس از پاسخ مقاومت فلسطین به جنایات بامداد سه شنبه رژیم صهیونیستی در غزه و ترور فرماندهان جهاد اسلامی و شهروندان فلسطینی، چنان وجود مقامات صهیونیست را فراگرفته که بنا به اذعان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باید «آماده هر سناریویی باشند».

نوار غزه بامداد سه شنبه بار دیگر شاهد حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه بود که در این جنایت ۱۵ نفر شهید و ۲۰ نفر مجروح شدند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به این جنایات رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، اشغالگران و رهبران آن که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای متحمل شدن تاوان آن آماده کنند.

شهادت ۱۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به غزه

هراس صهیونیست ها از انتقام نیروهای مقاومت

کلیدواژه