قوس 27, 1395 13:41 Asia/Kabul
  • راهپیمایی در  حمایت از ارتش سوریه در حلب 

هزاران نفر از ساکنان شهر حلب سوریه با برپایی راهپیمایی در این شهر، شادمانی خود را از پیروزی های میدانی ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در حلب اعلام کردند.

به گزارش روز شنبه  العالم ، مردم حلب با راهپیمایی به سمت قلعه حلب، ضمن اعلام شادمانی، حمایت خود را از ارتش و هم پیمانان سوریه اعلام  و تاکید کردند، همزمان با پایان درگیری ها در مناطق شرقی حلب،  زندگی عادی به این شهر بازمی گردد.

تاکید بر حمایت از ارتش سوریه در مقابله با گروه های تروریستی و بازسازی ویرانی های ناشی از اقدامات تروریست ها در این شهر، پیام اصلی شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جمعه  در حلب بود.

تروریست‌ها روز جمعه هنگام خروج از شرق حلب  با اذعان به شکست در این شهر ، فرماندهان و حامیان آنان از جمله کشورهای عربی را خائن خواندند.
هم اکنون تروریست‌ها در حال انتقال از شرق حلب، به استان ادلب در شمال غرب سوریه هستند.   

از سوی دیگر نیروهای دموکرایتک سوریه  در ادامه پیشرویهای خود، با آزاد سازی چند روستا از اشغال تروریستها ، به 50 کیلومتری شهر رقه رسیدند.

براساس گزارش ها ، نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه  طی حملاتی گسترده ضمن آنکه  تروریست‌های داعش را به عقب نشینی از روستای «دوخان» در حومه شمال غربی استان الرقه وادار کردند، ده‌ها تن از تروریست‌ها را نیز به هلاکت رساندند.

نیروهای کُرد همچنین با پیشروی به سوی دو روستای «الحناوی» و «البو الحمید» ، پس از درگیری‌های 4 ساعته این روستاها را نیز به طور کامل از لوث وجود تروریستها  پاکسازی کردند.
همچنین گروهی دیگر از نیروهای کُرد در همین محور پس از ساعتها درگیری با تروریست‌ها موفق شدند روستای «تل خلف» را آزاد کنند.
پیشتر نیز روستاهای «المشوت» و «الخفی» از وجود تروریست‌ها پاکسازی شدند.
 

کلیدواژه