جوزا 29, 1402 18:56 Asia/Kabul

تعداد شهدای فلسطینی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۵ نفر افزایش یافت و ۹۱ نفر دیگر از جمله یک خبرنگار زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست امروزدوشنبه با استفاده از خودروهای زرهی سنگین، یورشی گسترده علیه شهر جنین را آغاز کردند.در پی این یورش وحشیانه، مبارزان مقاومت با آنها وارد درگیری شده و علاوه بر تیراندازی سنگین به سوی صهیونیست‌ها، آنها را با استفاده از بمب دست‌ساز هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، آمار شهدای فلسطینی یورش امروز نیروهای صهیونیستی به «جنین» به پنج نفر رسید که اسامی آنهاعبارتنداز :  احمد یوسف صقر ۱۵ ساله، قیس مجدی عادل جبارین ۲۱ ساله، خالد عزام عصاعصه ۲۱ ساله، قسام فیصل ابو سریه ۲۹ ساله و احمد صلاح دراغمه .

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد ، تعداد مجروحان این یورش نیز به ۹۱ نفر رسیده است که در میان آنها، یک خبرنگار به نام حازم ناصر دیده می شود.

این وزارتخانه  حال ۲۳ نفر از مجروحان را وخیم توصیف کرد.

درهمین حال،منابع فلسطینی از زخمی شدن دستکم ۶ نظامی صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای  مقاومت  در جنین خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی رخداد امروز درجنین را از ناحیه تسلیحات مورد استفاده از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، رخدادی استثنایی ،پیچیده و بی‌سابقه توصیف کردند که برای ارتش رژیم صهیونیستی بسیار دردناک بوده است. 

شهادت جوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس

کلیدواژه